Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

субота, 13. јун 2015.

TORTA SA NAPOLITANKAMA











 

 Za ovu tortu idu tri fila, piškote i napolitanke. 


Potrebno je:

3 pudinga od vanile, 
900 ml mleka, 
šećer po ukusu, jer neko voli sladje, 
2 šlag krema vanila + mleko, 
2 šlag krema čokolada + mleko, 
200 g kokosa, 
200 g oraha, 
45 komada piškota za 3 reda po 15 komada, 
21 komad napolitanki od lešnika + 20 komada napolitanki od lešnika za fil (jodoro napolitanke) 



































 Priprema:

Potreban je dublji kalup za slaganje, ja sam iskoristila poklopac od kutije za rolate. 
Skuvati puding po uputstvu sa kesice ali sa količinom mleka i šećera kako sam navela.

Kad se puding ohladi dodajte umućen šlag krem od vanile, dobro umutite mikserom i podelite ga na 2 dela i u jedan deo stavite kokos a u drugi orahe. 

Posebno umuti u drugoj posudi šlag krem od čokolade prema uputstvu sa kesice. 

U šlag krem od čokolade dodati 20 izmrvljenih napolitanki od lešnika i dobro sjedini da se dobije masa koja se maže. 

Sada imate braon krem sa napolitankama, žuti krem sa kokosom i krem sa orasima. 

U duboku posudu staviti 15 piškota, koje se umaču u mleko, preko staviti fil sa napolitankama. Opet red piškota, pa fil sa kokosom i opet red piškota i fil sa orasima. 

Pošto kutija koju sam koristila je dole uža nego gore onda sam prvi red piškota složila sa malim razmakom a posle jednu pored druge. Kad se upotrebe sva tri fila staviti red celih napolitanki od lešnika da to bude kao četvrta kora. 

Pokriti providnom folijom i staviti u frižider do sutradan da se lepo ohladi. Onda kutiju prevrnite da napolitanke dodju dole kao prva kora. Seći na kocke ili parčiće kao tortu i poslužite.

Preko nisam ničim prelivala ili ukrašavala jer je torta inače kremasta pa mi se činilo da bi bilo previše da dodam čokoladu ili šlag ali ako želite može. 

Nije komplikovano a previše je ukusna i kremasta. 












Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.