Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

понедељак, 5. октобар 2015.

DOMAĆE KORE ZA ROZEN TORTU





Korice za rozen tortu možete da napravite sami, samo je potrebno malo vremena ali se isplati. Evo kako da to uradite:




           Umutiti 50 g margarina sa 3 kašike šećera. Dodati 3 komada celih jaja svo vreme muteći mikserom i postepeno dadajte 5 kašika mlakog mleka. Pomešajte 1 kašičicu praška za pecivo sa brašnom (otprilike ali počnite sa manjom količinom pa ako je potrebno dodaćete još). Treba da dobijete testo koje nije previše tvrdo već se lepo razvlači. 
Testo podelite na 9 loptica za 9 kora. Moja mama je to razvlačila oklagijom i sušila na okrenutom plehu ali ja sam da bih dobila iste kore koristila papir za pečenje. 
Na papiru za pečenje sam obeležila ivice za veličinu kore koja mi odgovara i presavila strane. Papir mora da bude veći zbog preklapanja. Lopticu testa stavite na sredinu izpresavijanog papira za pečenje, preklopite strane kako je već obeleženo i sada oklagijom rastanjite koru sve do ivica gde ste presavili. Zajedno sa papirom stavite koru na plitki pleh od rerne i pecite nekoliko minuta na 150 C stepeni jer kore trebaju da ostanu bele. 
Ovaj postupak ponovite 9 puta. Dobićete 9 kora istih dimenzija i ravnih ivica.


Probajte da to uradite sami, nije komplikovano kao što izgleda. Postupak nisam slikala ali se nadam da će vam moje objašnjenje pomoći da to lako uradite.
Sretno! 








Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.