Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

субота, 24. децембар 2016.

PEČEN KROMPIR









Kada nam dodje zima svi gledamo kako da se zagrejemo i tada se i spremaju neka jela koja su tipična zimska. Moj suprug i ja volimo zapečen krompir u rerni sa slaninicom ili suvim mesom i još uz to sir ili pavlaka. Ništa ukusnije nema od ovog tako jednostavnog jela. Probajte i videće te da sam u pravu.










POTREBNE NAMIRNICE:

- 18 krompira srednje veličine
- 5 kašika masti
- 200 g suve šunke
- 1 kašičica sitne morske soli
- malo aleve paprike














PRIPREMA:


Krompir dobro oprati četkicom ispod mlaza vode. 
Preseći svaki krompir na pola i složiti u tepsiju od rerne. 
Na svaku polovinu stavite trun masti i kockicu suve šunke. Posolite i pospite alevom paprikom, ako volite. U mom slučaju samo deo krompira sam posula alevom paprikom. 
Staviti u zagrejanu rernu na 200 C stepeni da se peče. Ja koristim opciju infra zraci i tada krompir bude gotov za 15 do 20 minuta. Ako to vaša rerna nema pecite normalno samo će postupak pečenja trajati duže.
Čim krompir porumeni i proverite probadanjem nožem ili viljuškom da li je pečen, jer ako je gotov nož lagano prolazi kroz krompir, ako nije onda ga dopecite ali smanjite temperaturu da ne bi pregoreo.

Poslužite toplo uz rukolu i sir.



Na krompir može da se stavi samo suva slanina ili ako imate talog, koji ostane posle topljenja čvaraka, može da bude odlična zamena. Neka blaga varijanta je da krompir pospete maslinovim uljem i posolite.








recept od ranije




Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.