Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

понедељак, 23. јануар 2017.

INTEGRALNE PALAČINKE I VITAPUR SRBIJA











Dobila sam lep i koristan poklon od Vitapur Srbija i sajta Kuvajmo blogovski, a to su 2 tiganja. Jedan za palačinke i drugi dubok klasični sa keramičkim premazom. Pekla sam palačinke i tako su se brzo, a bez dodavanja imalo ulja u tiganj, ispekle bez problema. Lako se odvajaju same i samo skliznu iz tiganja. Sve moje pohvale za kvalitet i dajem im čistu 10.








POTREBNE NAMIRNICE:

Za 8, malo debljih, palačinki:

- 2 komada jaja
- 400 ml tople vode
- 100 ml mleka
- 1 kašičica sitne morske soli
- 1 kesica vanilin šećera
- 2 kašike maslinovog ulja
- 1 šolja heljdinog integralnog brašna
- 2 šolje speltinog mekog brašna
















PRIPREMA:


Heljdino brašno pomešajte sa malo vode da se dobije gusta kaša i ostavite da stoji par sati.
U odgovarajuću dublju posudu izlomite jaja, dodajte so i vanilin šećer i mikserom umutite da budu penasta. Postepeno dodajte toplu vodu i mutite i dalje. U penu, koju dobijete, dodajte mleko, oba brašna i promešajte. Dodajte ulje i sjedinite. Ako je smesa previše gusta dodajte još malo mleka ili tople vode. Smesa treba da bude malo gušća nego za klasične palačinke.
Keramički tiganj za palačinke, Vitapur Srbija, stavite na ringlu da se zagreje, kod mene je bilo uključeno na 7 a ide do 9. Pre nego se u potpunosti zagreje sipajte 1 kutlaču smese i razlite je po tiganju. Ostavite da se peče i kada se ivice odvoje i gornja strana promeni boju okrenite je da se zapeče i sa druge strane. To je oko 1 minut. Gotove palačinke stavljajte na tanjir.
Palačinke se mogu jesti ovako, namazane slatkim ili slanim namazom. Ja sam palačinke koristila za slanu tortu  SLANA TORTA SA INTEGRALNIM PALAČINKAMA I SPANAĆEM .










Prijatno!





Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.