Sneško domaćica

Sneško domaćica

Volim da kuvam i pripremam razna jela, poslastice, peciva, kolače, torte ... za moju porodicu i prijatelje. Uživajte i vi sa nama.

среда, 8. фебруар 2017.

INTEGRALNI ŠTAPIĆI - PERECE











Uvek sam volela štapiće-perece ali ne one slane već integralne i sa puno susama. Koristila sam speltino meko brašno i uspela sam da dobijem onako kako ja to volim. Topli, meki i mirisni za čas su nestali. Zsto ću drugi put morati da mere dupliram.












POTREBNE NAMIRNICE:


- 1/4 kvasca
- 150 g speltino meko brašno + 50 g
- 150 g pšenično meko brašno T-400
- 100 ml mleka
- 50 ml tople vode
- 1/2 kašičice šećera
- 1/2 kačičice sitne morske soli
- 1 kašika maslinovog ulja
- 2 kašike susama

















PRIPREMA:


 U dublju vanglicu staviti oba brašna i napraviti udubljenje u koje stavite izmrvljen kvasac i šećer. Dodati toplu vodu preko kvasca i lagano promešati i ostaviti da kvasac nadodje nekih 10 minuta. Sada pomešati brašno i kvasac, dodati mleko, so i kašičicu ulja. Varjačom dobro umesiti testo i neka ostane meko i malo lepljivo. Preko sipati ostatak ulja, pokriti providnom folijom i ostaviti da se testo udupla. Uskislo testo prebaciti na radnu površinu posutu speltinim brašnom i lagano premeseti. Podeliti na 5 ili 6 delova. Svako parče rukama istanjiti u štapić dužine 30 cm. Štapiće složiti u pleh obložen papirom za pečenje. Namazati ih mlekom i obilno posuti susamom. Ostaviti ih da odmore dok se rerna zagreje na 180 C stepeni, ja koristim i ventilator, i staviti ih da se peku dok ne porumene. To je možda desetak minuta, ali sve zavisi od vaše rerne. Izvadite štapiće, malo ih poprskajte hladnom vodom i pokrijte kuhinjskom krpom i ostavite da se prohlade i poslužite.
Ova količina testa je za 6 štapića a vi možete da meru duplirate, ako to situacija zahteva. 










Prijatno!



Нема коментара:

Постави коментар

Možete komentarisati ali bez uvredljivih sadržaja.